torstai 17. toukokuuta 2012

"you're not scary-- well maybe just a little"

Kello on yks aamuyöllä ja arvatkaa missä oon-- kirjastossa! Hahaa kuinka huvittavaa. Tai sit ei.
Tulin tänne puolen päivän maissa. Tunnin tauon pidin kuitenki ko käytii Roisinin, Severinin ja Inan kaa kattoo centre stagen uusin näytelmä; näytelmä itessään pettymys mut tauko tuli tarpeeseen.

Oon tän päivän työskennelly kirjottaen raporttia mun ihmisoikeuskurssille Haitin 2010 maanjäristyksestä ja humanitaarisen avun feilauksesta ihan tällee kansainvälisellä tasolla koko Haitin kriisissä. Alan pikkuhiljaa muuttuu kyyniseksi lurkkijaksi, joka ei luota mihinkää eikä kehenkää. Vähiten itteensä.

Aika mennä kotiin. Vai oonko jo siellä? Kohtuullisen mukavasti oon asettaunu tänne kuudennen kerroksen nurkkaan mun kokispullokokoelman ja muutaman keksin kanssa. Toisaalta, rakastan kirjastoa öisin ko ei oo turhan paljo muita. Ihmisseura, hyi olkoon.

Aberdeen Uni library, home sweet home.





















Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti