lauantai 12. toukokuuta 2012

elävää kuvaa

Heya!
Uni on loppu, yhyy! Viimene luento oli perjantaiaamuna (saksaa) ja tuntu tosi hassulta ajatella, etten istu luennolle Aberdeenissa yli vuoteen. No, kaikkien onneks edessä on vielä viikko lukulomaa ja kaiken huippuna lopputentit, oi onnea!
Oon yrittäny opiskella, mutta musta tuntuu et suurin osa edellisestä viikosta on tullu vietettyä leffateatteris. Niinku kerroin, käytii sunnuntaina kattoo American Reunion (kliseinen ja ennalta-arvattava), keskiviikkona kävin ranskalais-herrasmiehen kanssa kattoo Salmon fishing in the Yemen (söpö ja hauska + ewanmcgregor<3)  ja torstaina tyttöjen kaa oli vuoros The Lucky One (ehkä amerikkailisin leffa mitä oon nähny pikkuhetkeen). Rakastan käydä leffassa ja mun onneks se on täällä uskomattoman edullista! Opiskelija-alennuksella ja alennuskupungilla, jonka saa aina ko käy leffas, hinnaks tulee 2,80£ eli jotai reilu kolme euroo. Aijotaa ottaa kaikki tästä luksesta irti tyttöjen kaa ennen ko palataa kotimaihin hintaviin. Listalla on tällä hetkellä ainaki Dark Shadows, Prometheus, Beauty and the beast 3D, Angels' Share ja Snow White and the Huntsman. Viimesimmän traileri pyörii kaikis leffois ja se vaikuttaa iha superjännältä!
Välillä tuntuu, et haaskaa aikaa kattomalla leffoja päivät pitkät, mut silti niihi palaa aina takas. Oon kuitenki semi-sosiaalinen yleensä ottaen, joten välillä on kiva kattoa jotai täysin tuntematonta leffaa yksin kaakaomukin kaa. Oon lähiaikoina palannu 90-luvulle kattomalla David Lynchin lyhyt- ja normielokuvia, sekä muutaman jakson Twin Peaksia. Ja tietty Totoro villitsi mut kattoo vanhoi Hayao Miyazakin klassikkofilmei. Molemmat ohjaajat on nii taitavia surrealististen maailmoiden luomisessa, et oon ollu iha oman pään sisällä koko viikon. Ja samalla innostunu enemmän Japanista! Vaikka mua vähän huolettaa, ko sieltä ei oo kuulunu mitää ja mitää ei oo vielä lyöty 100% lukkoon, mut pian pitäs kuulemma tulla jotai uutisii. Hyviä, toivon ma.

Nyt on aika palata poliittisten puolueiden rakenteiden ihmelliseen maailmaan ennen ko lähen moikkaa kamuja toisella puolella Hillheadii.

Tekee mieli kalaa keskiviikon lohestuksen jälkeen!





















Love, Sonja


P.S. Äiti, käy kattoo toi lohileffa, se oli niin söpö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti