perjantai 24. helmikuuta 2012

TWENTY ONE

What more can I say. Maanantaina oli kakka päivä, mut muuten tää viikko on ollu iha parasta hupia! Tiistaina en muista mitä tein, mut illalla mentii Liucijan ja Lisan kanssa pubiin. Tutustuttii omituisiin ystäviin, mut oli hauskaa! Ja tietysti, koska keskiviikkona oli mun synttärit, sain puolelta öin ensimmäiset lahjat: synttäritequilat!
Keskiviikkona kaikki oli parasta. Tietty olin yleensä ottaen vaa hyvällä mielellä, koska kuka nyt ei tykkäis omista synttäreistään (katotaa sit ko oon 30v), mut sen lisäks vielä oli hiukea päivä kaikinpuolin! Kaikki söpöili ja kämppikset oli järjestäny mulle yllärikakkulounaan viineillä ja kaikilla.
Mulle laulettiin ainaki viidellä eri kielellä, ja teatteriporukka vei illalla sit pubiin. Oli tosi mukavaa, siihe on tietty omat syynsä ;) Hain eilen postin ja sain upeimmat yllärit! Rakkahin Penttilän Henu oli pistäny paketin Uudesta-Seelannista, joka sisälsi kaiken, mitä voin tähän elämään tarvita. Sit sain myös mysteerilahjan! Joku oli tilannu mulle aivan upeen lounaspaketin, ja kortti oli niin söpö mut täysin anonyymi. Tää on niin hirveän jännitävää, kukaa ei myönnä tehneeensä sitä, mut koska olen Tintinin opissa ollut, aion ottaa asiasta selvää. Raportoin myöhemmin, miten asia etenee.

Tänään on kunnon kesäpäivä! Kävin lenkillä ja illalla eurosocin pub quiziin kamujen kaa. Huomenna ois luvassa dubstep-iltama Sössön kanssa, katotaa mitä siitä tulee ko sovittii alottaa ihan hyvissä ajoin. Haha, juttelen Hennan ja Sandran kanssa skypessä. Huvittavaa.



Girls, you're the best!
 Survival Kit kaksyks-vuotiaalle hobittien maasta. Vähän tuli itku, mutta onni-itku onneks.
Mystery lunch box!
TÄSSÄ ON PENTTILÄN HENNA JA MINÄ RAKASTAN HENNAA! Ja mun uutta Justin Bieber-kynää.
































Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti