perjantai 10. helmikuuta 2012

on social akwardness

Helloo! En oo kirjottanu tosi pitkään aikaan, koska oon tehny kaikkea kivempaa. Hirveen mukava alotus.
Uus lukukausi alko. Paremmat kurssit, uusia kamuja ja uusia juttuja. Oon yrittäny olla vähän aktiivisempi lähiaikoina ja oon todennu sen hyväksi käytännöksi. Liityin muutamaan societyyn (en tiiä miten tän voi suomentaa kuulostamassa idiootilta) ja lupaillu olla mukana niiden hommissa. Tosi mukavaa auttaa ja samalla hengailla uusien tyyppien kanssa, vaikka musta tuntuu et muutun aina vaan kivuliaammin socially akwardiksi (tälle ilmaukselle ei vaan oo suomennosta, joka kattaa kaiken mitä itse käsite sisältä) päivä päivältä. Mut minkäs teet, yritän saada mun sisäisen sensuurin toimiin vähän paremmin tulevaisuudessa ni ehkä säälivät tuijotuksetki vähenee. Uudet vaihtarit tosiaan tuli, kauheen piristävää. Yhteisten pubi- ja teehetkien jälkeen uudet kämppikset on todettu maailman kivoimmiksi ja söpöimmiksi! Tekee elämästä tuhat kertaa miellyttävämpää ko vihdoin tykkää oikeesti asua täällä. Ennen oli ok, mut nykyään on oikeesti mukavaa tulla kotiin ja nähä kämppikset ja käydä läpi päivän juttuja. Tytöt on myös osottaunu tosi fiksuiksi eli elämänohjeita jaetaan joka suuntaan. Haluan kiittää ketäikinä, joka lähetti muijat Wavell Houseen mun iloks!
Oon ilmottautunu vapaaehtoseksi erilaisiin hommiin. Olin hengailemassa uusien oppilaiden kanssa refresher's fayrella, lupauduin auttaan bake salessa ja mennä rakentamaan paraatilavaa. Ehkä pääsen jopa meidän lavalle hyppimään, teemana vissiin Harry Potter eli en vois olla innostuneempi. Mut kuulitteks että Daniel Radcliffella on (ollu) alkoholi ongelma? Hirveen surullista, niin nuori ja kaunis. Osoittaaksemme tukemme, mennään tyttöjen kanssa kattomaan The Woman In Black ystävänpäivänä. Dan shall be my valentine.
Kursseissa ollaan vielä aika alkuvaiheessa, mikä on on iha hyvä juttu, koska drama group just got real. Meidän esitys on kuukauden päästä ja nyt ollaan alettu reenaan tosissaan ja hoitamaan muita käytännön juttuja, kuten pukuja ja propseja. Tää tarkottaa siis viikonloppuja, jollon molempina päivinä on 8h teatterireenit. Mut ei mua hirveesti häiritse, meillä on aina nii hauskaa ettei sitä voi sanoo työksi. Ahistaa vaan ajatus et pitää oikeesti kohta olla lavalla näyttelemässä ja puhumassa saksaa. I feel a failure coming.
Koetulokset ei oo vielä tullu, mut oon 99% varma et Aasiaan en oo pääsemässä. Harmi sinäänsä, mut haen nyt Erasmus-vaihdossa Saksaan, Stuttgartiin. Saksa tuntuu jotenki nyt puskevan joka puolelta, ni miks tapella vastaan ko voi go with the flow. En oo puhunu suomea muutamaan päivään kunnolla niin pää ei suostunu kääntämään kaikkea oikein hyvin, syvimmät anteeksipyyntöni.

Tuntuu, että hirveän paljon on tapahtunu parissa viikossa. En jaksa luetella kaikkea, koska se ei varmaan olis kovin mielenkiintosta luettavaa. Jos tää nyt yleensä koskaan on. Mutta jep, lähen ehkä Saksaan, sain uusia kämppiksiä ja kamuja, saatiin uus presidentti (!) ja ooh, näin hylkeitä ko kävin lenkil. Definitely the high light of my day. I HEART SEALS AND WHALES, as Olga knows already.

Anyways, musta ois hirveen kiva jos joku tulis käymään täällä. Mietin aina ko oon ulkona tai jotai, et mihin mentäis jos saisin esitellä Aberdeenia jollekki ja teen mental noteseja kaikista kivoista paikoista. Joten come one, come all! Kuulin myös, että Suomessa on lunta, pitääkö tää paikkansa? Täällä on kevät!

Alan lukemaan mun vuorosanoja onnellisena, koska leivoin just maailman söpöimmän omenapiirakan, jonka vien huomenna drama groupin nautittavaks. Ei kauheen villi perjantai, mut mmm oon tyytyväinen.

Aberdeen illalla, käytiin kävelyllä rannassa Susannan kaa. Mää tykkään Susannasta!













Love, Sonja

1 kommentti:

  1. hehe, onks shekkivihko ollut kovassa käytössä? :DDD

    vähän siistii toi stuttgart-juttu! koska siis sehän on melkein sveitsissä! tää on joku ennejuttu ja kohta kaikki meidän suunnitelmat toteutuu ja mä nään jo silmissäni kuinka me kirmataan vuorilla edelweisseja hiuksissa, esim. tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=SJ_FWA4VjZA

    <3

    VastaaPoista