sunnuntai 1. tammikuuta 2012

feeling like a fat cat

Nyt on keskellä yötä. Ajattelin pistää muutaman kuvan tänne viikko kakkosesta Oulussa. Hollannissa asuessa sai kokee tän fiiliksen aika monesti, mut silti tuntuu aina yhtä hämmentävän helpottavalta ko muistaa millasta on olla ihmisten kanssa, jotka tuntee sut hyvin. Ahh ei tarvi selitellä omia juttuja tai reaktioita millään tavalla, eikä mun huonot heitot aiheuta jäätävän kiusallista hiljasuutta tai hihitystä huoneessa joka kolmas minuutti.
Loma on siis jatkunu perusjuttuja hommaillessa. Oon nähny kavereita ja heittäny huonoa läppää. Classic good times. Tässä muutama kuva ja selitys niille, koska ilman selitystä ne saattaa hämmentää joitain. Skotlannis lisään sit viel varmaa randomil jotai ekstrahupasia kuvia koko loma-ajalta.
Koska tämä on mun eka postaus vuodelle 2012, ihan sikahyvää uutta vuotta kaikille! Mun uusivuosi oli tosi mukava, johtunee seurasta.

Haha pakko mainita vielä, et mussa on lähipäivinä heränny outo halu omistaa ajohanskat. Ei oo todellista kuinka kylmä auton ratti on aina ko yöllä lähtee ajaa kotii! Vaikka meidän pösö on aika batmobile, eli moitteeton kulkupeli kaikessa muussa suhteessa, niin kyllä mulle kelpais semmoset Cruealla De Vil-tyyliset nahkahansikkaat. Ois sille hanskalokerollekki oikeeta käyttöö.




Pulla ja Anjovis. Btw, onnee!
































Dramaattinen lautapeli-ilta tyttöjen kaa.

Losing the game. And at life. Kävin muuten kampaajal! Ja nähtävästi lihoin 16 kiloo samal.
 Peli-ilta vähä veny. Sipulirenkaita ja dippii. Kello on siis tosiaan 4 AAMULLA.
 Native Cancun Indian. Hahah nyt kello tais olla aamu kuus? FREAKING 6AM?
 Vaihteeks vähä kahvia, me happy.
 Dingon laulajan kans subil. Sisarellisen rakkauden myötä pistin mun oman teini-ikäsen maksaa! Käytii myös kattoo Tintti-leffa, lähes täydellinen aamupäivä siis.
VIIKINKIRUOKAA! Luottotiimin kans syömäs Haraldis uv:na. Ylipaino ja yksinäisyys reunited <3
 Mun ystävä Elina on oikeesti kaunis, varsinki ilman Santa Park-hattua.
Mun naamalla ei vaa oo tekosyitä. Mut hyvää siiderii oli.
 Lopputulos.
 Klassinen ja parhaaks todettu darrapäivän aktiviteetti ja sen viettopaikka.
"You disgust me"























Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti