torstai 1. joulukuuta 2011

Konichiwa bitches!

Ei oo hirmusti kerrottavaa lähiajoilta, muuta ko että on ollu kivaa! Sain vihdoin vietyä mun vaihtohakemuksen ja maanantaina on haastattelu. Jänskättää ihan hirmusti, mutta toivon et mun charmi (?) puree! Hain siis tosiaan ykkösenä Japaniin ja muut vaihtoehdot on Hong Kongissa.
Viikonlopuksi ei oo mitää ihmeellisiä suunnitelmia, lauantaina ois ohjelmassa itsenäisyyspäivän prebileet. Ens viikko on vähän tapahtumarikkaampi ku ois itsenäisyyspäivän juhlinta, muutamat pikkujoulut, näytelmäilta ja mahdollinen Edinburghin reissu. Eli pullan leipomist, linnanjuhlii ja jouluostoksii.
Yritän ottaa paljon kuvii näistä seikkailusta, tässä pari tooooosi tylsää kuvaa. Ei ikinä tajua ottaa kuvaa sillon ko oikeesti tekee jotai mielenkiintosta!

 Paisto aurinko! Ihmeellistä.
 Hautausmaa! Kävin kattelee ja muistelin Olgaa. Tuli hyvä mieli ko yhdessä haudassa oli pariskunta, jotka oli molemmat eläny 101 vuotiaksi!
 Mun herkku hc tee!
Christmast lights, Aberdeen.


































Love, Sonja

3 kommenttia:

  1. aika liikuttavaa, että muistelet mua hautausmaalla <3 :-D

    VastaaPoista
  2. charmantti nuorinainen, niinhän mä sulle eilen kerroin.

    VastaaPoista
  3. enimmäkseen muistelin siis aria tietty, mutta ari tuo sut mieleen myös :D

    VastaaPoista