perjantai 9. joulukuuta 2011

bad apples

Hello!
 Mun olo on tällä hetkellä todella herkkullinen. Vietin viime yön ja tän aamun halaten vessanpönttöä ilmeisesti ruokamyrkytyksen tai muun sen kaltasen pyynnöstä. Hyvät uutiset on se, että kun mikään ei tunnu pysyvän sisällä niin on pakko istua sisällä. Eli koneella. Eli kirjotella blogia!
Viime viikonloppu oli aika rauhallinen, skipattiin lauantain pre-itsenäisyysjuhlakemut ja istuttiin lähipubissa. Joka on muuten tosi söpö ja tällä hetkellä extrajouluinen. Joulusta puheenollen, jos ette oo nähny Mariah Careyn ja Justin Bieberin uutta versiota klassisesta "I'll I Want For Christmas Is You" ni tsekatkaa! Seriously creepy stuff.
Suht levollisen viikonlopun jälkee piti tiistaina juhlii Suomee. Nordic society oli siis järjestäny suomalaisille opiskelijoille mahdollisuuden kattoo linnan juhlii yhessä. Saatiin myös suomalaisii herkkuja eli pullaa, karjalanpiirakoita ja what not. Vaikkei salmarii ollu kellää mukana, ni viini kuitenki riitti siihe et jatkettii sit keskustaa campukselta. Vaikka paikka ei ollu ihan mun mielee, ni oli kivaa juoda Oululle perinteistä tequilaa!
Vaikka pidin ihan itteni hyvin kurissa tuossa shottien juonnissa niin kyl keskiviikkona silti darra hieman rankaisi mua,  ja vissiin teatterireeneissäki huomas et unet jäi vähän vähiin ko nukahin kesken vuorosanojen luennan.
Illalla lähettiin sit International societyn pikkujoulukemuihin keskustaan. Himotti hirveesti jäädä kotiin nukkumaan, mutta skarppasin itteni ylös ajatuksella luvatusta ruokatarjoilusta. Päästiin sit paikalle,joka oli niin kiva et mennään toistenki, ja saatiin tietää, ettei tarjolla oo kunnon ruokaa vaa jotai pienen pieniä cocktailpaloja. Pittää vissiin läskiä kiusata ihan ilkeyttään! Juotiin yhet, napattiin takit ja marssittiin sit mäkkäriin hakemaan sitä, mitä varten paikalle vaivauduttiin. Palkitsi!

Kemuilujen lisäks maanantai oli superkiva päivä tällä viikol. Aamupäivällä oli pelätty vaihtohaastattelu, mikä suju mun mielestä tosi hyvin. Haastattelijat oli tosi rentoja ja koko juttu tuntu enemmän semmoselta rennolta chit chatilta. Plus mun maailman sulosin uus panda t-paita hoiti hommansa! Nyt mun pitäs vaa menestyy tammikuun kokeis kohtuullisen hyvin, mikä näyttää tällä hetkellä aika hankalalta tavotteelta, ni mulla vois oikeesti olla ees jonkilaiset mahikset saaha vaihtopaikka. Apuaa.
Illalla olin kultturelli ja menin kattoo yhen yliopiston teatteriryhmän näytelmää. Olin vähä loner aluksi, mut löysin onneks muutaman saksalaisen kamun, jotka jopa autto mua hieman kertailee seuraavan päivän saksan in-class testiin.. Näytelmä oli nimeltään "Festen" ja kerto aikuisesta miehestä, joka vuosien jälkeen kohtas isänsä lapsena kokeneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Intense. Vaikka toteutuksessa oli jotai toivomisen varaa, ni kyl mielenkiinto pysy yllä koko puolitoista tuntii. Plus pääsin näkee millaselta meidän suuren luentosalin lava näyttää teatteri muunnettuna. Samalla lavalla ens keväänä pitäs itse olla. Ja puhua saksaa. Hyhh.

Laskematta mukaan tätä päivää, on ollu ihan huippumukava viikko. Eilen oli vähä rauhallisempi päivä, kävin class reppien joululounaalla vähän mättää herkkui (this is how you do a buffet!) ja näin samal muutamaa kamuu. Huomenna ois suunnitelmis lähtä jouluostoksille aamusta ja illalla haluisin mennä kattoo uuen Tintti-leffan! Olin melkee unohtanu sen, mut törmäsin eilen yhtee tosi söpöön Tintti body doublee, nyt tekee mieleni siis nähdä lisää Tinttiä.

Oon ihan mielettömissä joulufiiliksissä jo nyt, varmaan saavun Oulun lentokentälle ens viikolla jossai tonttupuvussa. En malta päästä kotii nukkumaa, syömää (rajattomia määriä) ja näkee Lyylii! Ehkä kirjotan seuraavan kerran jo kotoo. Sit kenenkää ei tarvi ees lukee mun höpötyksii ko ootte paikan päällä ja saatte ne suoraan lähteestä. Pahoitttelen muuten kuvien puutetta tällä viikolla! Mul ois muutama, mut en oikee tiiä mitä kaikki tyypit niissä kuvissa tykkäis jos postaisin ne tänne. Better safe than sorry.

Näkemisiin!


Love, Sonja








 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti