sunnuntai 20. marraskuuta 2011

scott from scotland

Hello!
Koska oon huomannu et kirjottelen postauksia suunnilleen kerran viikossa, voin hyvillä mielin sanoa et "viikon teema" on varmaa ollu emotional! Alkuviikosta en suunnilleen muista ees mitään, koska istuin kotona viime viikon perjantaista tän viikon keskiviikkoon kirjottamassa esseitä ja en-nukkuen. Mutta nyt se on ohi! Koulu helpottaa nyt tammikuuhun asti vähän, vaikka ajattelin alkaa lukemaan lukukauden loppukokeisii jo ihan hyvis ajoin.
Tuo oli siis tylsä osuus viikosta, koomailua kirjojen keskellä. Ei siis ihme, et keskiviikkon drama club, johono kaikki tuli noin 2 tunnin yöunilla, muuttu vähän liian dramaattiseks välil. Mut torstaina sit koitti vapaus ko palautin viimesen esseen ja tiesin et loppupäivä ois ihan huippu. It was Twiathalon time! Haha olkoon kuinka noloa tahansa, mentiin siis Sallan kanssa leffateatteriin yheksäksi ja puoleksi tunniksi kattoon kaikki Twilight leffat putkee. Ilta huipentu keskiyöllä tietty uusimman leffan ensi-iltaan. Läski ei lähe tälläseen iltaan valmistautumatta ja musta tuntuu, et mun sokeritarpeet on tyydytetty seuraavaksi 3 kuukaudeksi sillä karkin määrällä. Mut oli ihan superhauskaa ja vaikka leffa oliki aika fail, ni oon silti team edward all the way!

Eilinen päivä meni aikalailla darraitseinhossa sykkyrällä maaten omassa pikku luolassa, mutta tänään oon saanu taas kiinni elämästä. Huhhuh, viimenen kerta ko juon wasabiolutta. Hassua kuinka paljon ootan et normikoulu alkaa taas huomenna! Selkee aikataulu pitää mut ilmeisesti poissa pahanteosta ja se on kyl iha positiivista. Tähän loppuun vielä pari kuvaa viime viikolta ja sit jatkan yksin lauleskelua =))


 Houkutteleva sää eikö! Tältä näyttää Hillhead (missä asun) mun ikkunasta. A bit depressing, eh?

 Olin tulossa koulusta maanantaina ja olin tosi hyvillä mielin. Päätin sit et tiellä kävely on tylsille, ja lähin seikkailee metsää! Syksy näyttää hyvältä metsäs.
 Yheksällä punnalla leffamässyy. Söin viimeset mun tuhannen kilon pussista tänä aamuna =) Tunnen kuinka laihun.

 Oon alkanu harjotteleen mun mahdollista Aasian vuotta! Käytiin Sallan kans ihan mahtavassa japanilaisessa syömäs ja en ees pyytäny haarukkaa. Winning!

 They have mudcake in Asia, don't they?
 Seaton park, tosta kävelen aina matkalla kouluun. Illalla en suosittele, muuttuu sillon Rape parkiksi kuulemma.

Oltiin kultturelleja ja käytii tutustuu kirkkoon!
















Yliopiston campus illemmalla, spooky!


















Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti