sunnuntai 13. marraskuuta 2011

plato, not a friend of mine

Heey! Mulla ei oo tällä hetkellä hirveesti mitään kerrotavaa, koska tää viikko on mennyt täysin kouluhommien parissa. Huomenna ja keskiviikkona on esseiden deadlinet muutamalle kurssille. Sain aikasemmin illalla huomenna palautettavan esseen viimein valmiiks, jihuu! Annoin itelleni loppuillan aikaa hengailla.
Ajattelin etten halua ees nähä mitään mahdollista luettavaa vähintään ennen aamua, mutta kumma kyllä päädyin noin puolituntia päätöksestä lukemaan taas. Tällä kertaa vaan jotain kivaa! Oon siis viettäny iltaa lukien reissublogeja ja kattomalla yliluonnollista trillerianimea (yliopisto tekee hassuja juttuja mun päälle), ja mieliala kohos ihan hirmusti!
Tällä hetkellä siis himoan koko maailmaa leikkikentäksi ja kuuntelen hyvää musaa. Kaikki aussireissublogit on niin upeita aina, että nyt tekee mieli halata koalaa! Toivoen voin suhteellisen pian, voi ko raha kasvais puissa.
Koska mulla on ens keskiviikosta asti vapaata seuraavaan maanantaihin, ajattelin seikkailla täällä ympäri kaupunkia ja ehkä vähän muuallaki. Yritän ottaa kuvia!

 En ehkä voi jakaa mun hyvää mieltä tähän aikaan hirveesti, mutta tässä ainaski hyvää musaa!

Kina on tulossa helmikuussa Glasgowhun ja tässä just kattelen lippuja, jes!


Love, Sonja












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti