maanantai 23. huhtikuuta 2012

like a magpie, i live for glitter, not you

Mikäs sen parempaa ko opiskelun sijasta kirjotella blogia!
Tän lisäksi oon myös pitäny tänään kokkauspäivän. Maanantaina on mun herkkupäivä, ja samalla vapaapäivä juoksentelusta tuolla bambien ja hylkeiden joukossa. Tajusin viime viikolla, että asun täällä enää suunnilleen kaheksan viikkoa ja mulla on ruokakaappi täynnä kaikenlaista hauskaa mitä käyttää! Oon tässä kirjotellu listaa, mitä kaikkee maukasta nuista sais aikaseks (mm. kookoslinssikeittoa, tapiokavanukasta, falafeleja, itseleivottua ruisleipää ja soijalasagnea), ja tänään vuorossa oli pizzaa ja kuplateetä.
Kuplatee on hassua jääkahvia, jossa on tapiokahelmiä seassa. Kuulemma suosittua Aasiassa ni kait tää menee samalla harjottelusta et tiiän mitä tilata Japanin Starbucksis. Hihi, tuli aika hyvää!
Kaiken tän keittiöhauskuuden lisäks oon, opiskelua välttääkseni, siivonnu vaatekaapin, kattonu Frendejä, jutellu ranskan presidentinvaaleista ranskalaisten kanssa ja lataillu uutta musaa.Opiskelijat tosiaan on viivyttelyn mestareita, ansaitsen maisterin paperit tässä viime tippaan jättämisessä.

Tällä viikolla on vielä luvassa shoppailua saksakamujen kaa, joka menee samalla harjottelusta torstain saksan puhekoetta varten. Sen lisäks mennään kattoo Goodbye Lenin!-hyväntekeväisyysnäytökseen ja perjantaina on tietty upeaakin upeampi tanssiaisilta.

Nyt takaisin Frendien ja kesähaaveilun pariin.

 Oh, the possibilities..
 ..and ah, the reality. Good still!
 Avatar attack @Neonparty.
 Ravepeople!
EPIC! Pistän näistä paremman version myöhemmin.



















Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti