perjantai 21. lokakuuta 2011

i choose happiness (by david choi)

Jau, tänään on ollu jotenki erikoisen muikee päivä! Typerä alotus.. Whatever.
Koulussa on ollu tällä viikolla superkivvaa, vaikka oli muutama deadline ja vähä kiire tuli. Muutaman kerran saatoin nukahtaa historian luennoilla, mut aattelin et se johtuu vaa siitä et oon yksinkertasesti niin kotoisana siellä. Plus Thucydides on jo valmiiks iha old buddy of mine.
Tällä viikolla oon ollu hyvällä mielellä. Välillä huomaa et ko on koti-ikävä ja koulujuttui kasaantuu ni palaa kiinni iha ihme pienistä jutuista. Oon kuiteni tullu siihen tulokseen, että yksin mököttämine ei vaikuta kehenkää muuhun ko muhun itteeni. Eli ko huokailuttaa liikaa ni oon pistäny vähä David Choita, Jamie Cullumii tai jotai muuta hyvänmielen (yhdyssana or not?) musaa soimaa ja lähteny ulos. Tänne on vihdoin tullu kunnolla syksy, ja kaikki on kauhee raikasta ja värikästä!
Mun hippimieli vaa parani ko keskiviikkona oli eka Theater Gruppen tapaaminen. Porukka vaikutti tosi mukavalta ja oli jotenki ihanan rentoo olla ihan höpönä siellä ja nauraa itelle ja muille ihan päin naamaa. Plus musta tuntuu, et oon saattanu löytää tulevan Robert Pattinsonin sieltä ryhmästä, at least if it comes to the looks. Anyways, meidän näytelmän ensi-ilta on maaliskuussa ja ootan kyl ens keskiviikkoo jo nyt.
Viikko on huipentunu tähän perjantaihin. Oon hymyilly tänään aamuluennosta erityisen viihdyttävään kahvitaukoo ja siitä tähän iltaan asti. Naamaan sattuu! Mun innostus saatto olla myös vähän epäilyttävää politiikan luennolla ko puhuttiin Libyan tilanteesta ja Gaddafin kuolemasta =)

Ostin tänään kirkkaan pinkin juoksutakin! Haluun mennä leuhkii sillä heti aamusta tonne puistoo. Sen hurjempaa viikonloppuaktiviteettii ei välttämättä oo luvassa, jos villiinnyn kunnolla saatan lukee vähän Platoa. Ens viikolla on muun muassa pyskologian kurssin väittelyt ja esseiden kirjotusta. Maanantaina tulee ulos Coldplayn uus levy (!) ja sen avulla aattelin opiskella ens viikon reippain mielin.
Kunhan saan mun piuhat Suomesta tänne, lupaan lisätä kuvii tänne kans.

Mulla on ikävä kuningatar Lyyliä!

Love, Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti