perjantai 14. lokakuuta 2011

Asian F

Laskin tänään, että samalla luennolla mun kanssa oli ainaki 17 gingeriä. I heart Scotland!
Ja sana ginger siis täysin rakastavassa tarkotuksessa. En tiiä miks ne on niin houkuttelevia, mutta kaikki punapäiset ihmiset täällä näyttää niin kivoilta! Jos olisin punapää ni oisin varmaa "ginger supremacist".
Koulu on täällä tosi intensiivistä. Huomaa kyl et töitä pitää tehä ihan hirmusti ko viime keskiviikon (joka on mun vapaapäivä koulust) vietin lukemalla kirjastossa 5 tuntia putkeen. Mutta mulla on syy opiskella nyt iha tosissaan! Oon katellu vaihtomahdollisuuksia mitä tää yliopisto tarjoaa, ja päättäny hakea ens vuodeksi vaihtoon Aasiaan. Paikat on tosi tiukassa ja niissä on korkeat arvosanavaatimukset, joten ei oo kauheena varaa laiskotella. Aion silti yrittää, hakuprosessii kuuluu haastattelut niin hurmaan ne siellä. Nyt pitäs vaa uskaltaa kertoa äitille ja iskälle, että haluan vielä kauemmas Oulunsalon valojen loisteesta..
Vähän kyseenalaisistä syistä oon myös päättäny alkaa aktiiviseksi koulun extra curriculum aktiviteeteissä. Parasta on se, että valitsin kohteeksi "Theater Gruppe" eli saksankielisen drama clubin! Eka tapaaminen on vasta ens viikolla, joten mulla on aikaa tässä muuttaa mieltä, mutta mun epäilyksistä huolimatta koko homma kuulostaa iha sikahauskalta. Se saattaa kyl johtua myös siitä, että kuvittelen mun päässä mun elämän olevan yks iso saksankielinen Glee-jakso sit. Meidän Schuester on vaa oikeasti saksalainen (ja komeampi).

On hassua yrittää kirjottaa omasta elämästä, ku musta tuntuu et en tee muuta ko käyn koulua. Mutta koulunkäynti täällä on kyl paljon viihdyttävämpää ko ennen. Esimerkiksi eilen yks mun tutor, jonka piti puhua Platon aatteista ja ideaalista yhteiskunnasta, selitti kuinka delfiinien ois pitäny olla hallitseva rotu ihmisen sijasta.. Just tässä mietin, et miten helpoiten vaihtaa tutor-ryhmää.
Anyways, pitäis yrittää raahautua kauppaa (söin tänää mun viimesen purkkikeiton) ja illalla ehkä leffaa. Sori kaikki nämä Glee-viittaukset, mutta jotenki viime viikon jakson teemat vaa toistuu mun elämässä.. ainaki haluan ajatella niin.FML?

Mulla on muuten nyt lentoliput Suomeen jouluks!

Love, Sonja


ps. vähä ensimakua mun elämästä ens viikosta alkaen: http://www.youtube.com/watch?v=HnES8pvUtzo&feature=related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti